FőzzSüssÉlvezd

FőzzSüssÉlvezd

Házi tészta

2015. augusztus 04. - Németh Anita

telszta.jpg

 

 

Szóval, családomnak köszönhetően rákaptam a házi tésztára. (le az E hatalommal!!!)

A mai nap folyamán meg is csináltam életem első adagját.

 

A házi tészta elkészítése őrülten egyszerű!!..

Szükséged lesz:

- lisztre

- tojásra

- sóra

Egy tálba raksz mondjuk egy marék lisztet. Attól függően rakod bele a tojásokat, hogy mennyi adagot szeretnél. Én 2 tojást használtam fel, és szerintem jó adag tészta lett belőle. Ha benne vannak a tojások, és púpos kiskanál só is jöhet bele. 

(Én egy fekete borsos változatot készítettem el, szóval bárhogyan fűszerezhetitek a tésztát!!)

Na ezeket elkezded összegyűrni. Ha a füleden is tészta csüng, akkor nagyon jól csinálod!

A tésztához addig kell újabb és újabb adag lisztet hozzá adni, amíg már nem ragad, csak egy nagyon kicsit. Ismétlem, nagyon kicsit legyen ragadós. 

Ha kész vagyok, vegyél elő egy nyújtó deszkát, és persze egy sodrófát, a tésztából csinálj kis bucit, és egy késsel vágd félbe. A deszkát belisztezed, és a sodrófát is, és szépen kinyújtod vékonyra. Vigyázat, baromi könnyen odaragad mindenhova. Ne sajnáld a lisztet! Ha megvagy a kinyújtással, szeld fel olyan hosszúságúra és szélességűre amilyen szimpatikus. Tedd ki a napra száradni 1-2 órán keresztül. KÉÉSZ!!

Tényleg ajánlom mindenkinek, nem sok idő, 3 összetevőből megvan, és sokkal sokkal finomabb!!! 

GYÚRÁSRA FEL!

 

teszta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://f-s-e.blog.hu/api/trackback/id/tr687679118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása