FőzzSüssÉlvezd

FőzzSüssÉlvezd

MennyországEgyDarabja

vanília pudingos, banános kosárkák

2015. augusztus 21. - Németh Anita

 

A minap vendégek voltak nálunk, és kellett valamilyen aprósütemény, amiből viszonylag nagyobb adagot lehet csinálni rövid időn belül, de azért legyen különlegesebb mint két linzer kör összeragasztva lekvárral. 

 

A kedvenc linzer tészta receptemmel dolgoztam megint, 1 vaníliás puding porral, 1 zselatinnal, és 2 banánnal. 

 

A linzertésztát elérhetitek az almás pite receptjénél: http://f-s-e.blog.hu/2015/08/09/almaspite_671

(De ennek az adagnak a felével dolgoztam)

 

 

 

img_00549.jpg

 

 

Szóval, a tésztát kinyújtottam, majd egy nagyobb pogácsa szaggatóval pont akkora köröket lyukasztottam, amik beleférnek egy normál méretű muffin formába. Ezeket belerakosgattam a formába, megkentem tojással, majd légkeveréssel kb. 160°C-on sütöttem először 7-8 percig, majd kicsit lenyomkodtam a kosarak alját, aztán addig sütöttem, amíg szép aranybarna nem lett.

A kosarak nevetségesen egyszerűen kijönnek a muffin formából. Kicsit aggódtam, hogy majd rázhatom az idők végezetéig, de szerencsére nem így lett.

 

Megcsináltam a pudingot az elkészítési javaslat szerint, és hozzáadtam a zselatinos tasak felét. (de ezt kikevertem előtte vízzel) Ha már elkezd hűlni, mehet a hűtőbe. Ha szépen megdermedt, gyönyörűen bele lehet kanalazni a formákba, rászeltem 2 banán kört, és kész is lettem. 

Komolyan mondom elképesztően finom.!! Az elkészítése sem túl sok idő, csak ajánlani tudom!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://f-s-e.blog.hu/api/trackback/id/tr187723048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása