FőzzSüssÉlvezd

FőzzSüssÉlvezd

SzülinapiTorta

2015. szeptember 10. - Németh Anita

Boldog, boldog, boldog születésnapoot!!

 

Egy régi, és kedves barátnőmnek a héten lesz a szülinapja. Gondoltam egy tortával kedveskedem neki, de tőlem egészen messze állnak a vajas krémek, (nagyon utálom kikeverni. nagyon.) így valami egyszerűbb megoldást szerettem volna. Ezért a pudingok mellett döntöttem.

 

Elkészítettem a pudingokat (csoki, eper) összeállítottam a tortát, és művirágokkal díszítettem, amitől igazán nagyon szép lett.

 

Boldog Születésnapot V.V.! 

 

 

img_0009.jpg

 

 

 

img_0010.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://f-s-e.blog.hu/api/trackback/id/tr627774784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása