FőzzSüssÉlvezd

FőzzSüssÉlvezd

ÚjabbÁlomPite

Túrós barackos a javából

2015. augusztus 17. - Németh Anita

Nem tudok leállni a pite gyártással. A legutóbbi almás után, most túrós barackosat készítettem, egyrészt pite formában, másrészt kosárkákat is csináltam a maradék tésztából, de a kosárkák egy másik bejegyzés lesz.

A tészta receptjét most nem írom le, megtalálhatjátok az almás piténél. --> http://f-s-e.blog.hu/2015/08/09/almaspite_671

 

Viszont a túró.

Már egy ideje látni szoktam a boltokban egy bizonyos márka pohárkrém porait. Összekevered tejjel, vagy még 1-2 hozzávalóval, és hopsz, kész is a pohárkrém. Na ebből, van egy túrós változat, amit összekevertem kb fél kiló túróval, kb 2 kanál cukorral, 2 vaníliás cukorral, és kicsit több tejjel, mint ahogy az elkészítési javaslatban szerepel.

Összedolgoztam robotgéppel, és kész is lett az isteni túrókrém. Nem hazudok, mennyei lett. Csak úgy magában is kikanalaztuk volna anyával.. 

 

img_0030.jpg

 

Miután a tésztát összeállítottam, kinyújtottam, beleraktam egy adagot a túróból, majd vékonyra felszeletelt őszibarackból egy adagot, ami teljesen elfedte a túrót, majd még egy adagot a mennyei túróból. Ezután jöhetett rá a rács, és mehet a sütőbe.

Fenséges lett. Nem túlzok. Isteniii!!!

 

 

img_0042.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://f-s-e.blog.hu/api/trackback/id/tr317711936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása